"Počinjem ovu svoju priču, nizašto, bez koristi za sebe i za druge, iz potrebe koja je jača od koristi i razuma, da ostane zapis moj o meni, zapisana muka razgovora sa sobom..."

20.11.14

Lezibaba

Ja je znam pod ovim nazivom, pa ću je tako i objaviti.
Prilično često obilazim blogove o kuvanju i nisam naišla na recept za ovo jelo, prikladno za doručak ili večeru. Kod mene je to najčešće večera, uz čaj ili jogurt.
Deca je rado jedu, pa je to razlog što se relativno često pravi.
Uglavnom pravim odokativno, ali pokušaću ovde da dam i neke mere:
  • 3 jaja
  • recimo... 12 kašika brašna
  • kašičica soli
  • kašika šećera
  • mleko
  • pola šolje ulja
  • 2-3 krompira
Od sastojaka (sem krompira) se umuti testo kao za palačinke samo malo gušće, prema tome prilagodite količine sastojaka.
U podmazanu tepsiju sipati testo. Krompir, prethodno oljušten, iseći na kolutove i rasporediti po testu odozgo. Poprskati uljem i peći u zagrejanoj rerni.
Rezultat je sledeći:
 
Lezibaka

2 коментара:

  1. Ovo zaista nisam do sad imala prilike da vidim i kako mi se dopalo iz mesta mislim da ću da uvrstim baš, u kako ste rekli, meni za večeru jer je lagano, a opet, sito, sasvim, da ne padne teško. Samo, umesto običnog brašna, moram da stavim neko bezglutensko, da ne stavim šećer i mleko ;) Neće biti isto, ali će da liči ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je da Vam se dopalo!

    ОдговориИзбриши