"Počinjem ovu svoju priču, nizašto, bez koristi za sebe i za druge, iz potrebe koja je jača od koristi i razuma, da ostane zapis moj o meni, zapisana muka razgovora sa sobom..."

10.12.14

Krompir na pari


Nedavno sam pravila krompir na pari, posle dužeg vremena. To mi je, nekako, zimsko jelo.
Odrasla sam u porodici gde se, u skoro sve  što se kuva, dodavala i mlevena paprika. Ne pamtim neko jelo koje je bilo belo. Ovo sam naučila tek kada sam se udala i dopalo mi se. Postoji još jedna slična varijanta, a to je belo nasuvo, i to mi se sviđa, ali o tome drugi put.
Izvolite recept!
Na početku kuvanja...

Potrebno je:
  • 1 kg krompira (može i više)
  • veća glavica crnog luka
  • slanina (100 g) iseckana na kockice
  • ulje
  • začini - so, biber, vegeta

Priprema:
Luk sitno iseckati i propržiti na ulju, dinstati uz dolivanje po malo vode. Dodati slaninu i propržiti. Krompir oljuštiti i seći na kolutove, pa dodati na ulje i naliti vodom da ogrezne. Posoliti po ukusu, ja stavim kašičicu soli, kašičicu vegete, eventualno kašičicu šećera i biber. Ostaviti da se kuva  dok krompir ne počne da se raspada, trebalo bi da se kuva bez mešanja, mada ja povremeno promešam. 
Uživati u ukusu!


...i na kraju - gotovo
recept za štampu

Нема коментара:

Постави коментар