"Počinjem ovu svoju priču, nizašto, bez koristi za sebe i za druge, iz potrebe koja je jača od koristi i razuma, da ostane zapis moj o meni, zapisana muka razgovora sa sobom..."

6.2.15

Nešto kao buhtle

Pre neko veče, Tina i ja, pravile smo buhtle. Ustvari ona je htela da napravimo nešto od peciva da bi sledećeg dana nosila u školu za užinu i sama je našla neki recept i zamesila uz moju asistenciju. Što se tiče količina - ja sam samo jednom premesila testo i učestvovala u pravljenju.

Mere su sledeće:
  • 2 dl mleka
  • 1 dl jogurta
  • oko 1/2 kvasca
  • kašičica šećera
  • kašičica soli
  • brašno (oko 400 gr)
Zamesi se testo, ostavi da naraste, još jednom premesi - da bude lepo glatko i pusti da još jednom naraste. Za punjenje se narenda 150 g salame i 150 g sira.
Testo se rastanji na oko 1/2 cm debljine, iseče na kocke i puni filom: malo salame, malo sira, malo kečapa i mrvica origana. Skupiti krajeve i formirati kuglicu kao gombocu. Slagati u tepsiju tako da spoj bude dole. Kada se sve napravi - premazati uljem i posuti susamom, kimom ili makom (a može i premazati žumancem da se bolje zalepi) i malo sačekati da počne da raste. Peći prvo na 200 C, pa pred kraj smanjiti na 150 C. Kada se malo prohladi služiti uz jogurt, mleko ili čaj.
Naš utisak je da je fino, meko pecivo, vredno pažnje. Originalni recept imate ovde.


Нема коментара:

Постави коментар