"Počinjem ovu svoju priču, nizašto, bez koristi za sebe i za druge, iz potrebe koja je jača od koristi i razuma, da ostane zapis moj o meni, zapisana muka razgovora sa sobom..."

25.3.15

Brze palačinke

Brze palačinke sam prvi put jela u Makedoniji, pre nekih dvadesetak godina. Davno je to bilo...
Struga

Sada ih pravim na svoj način, ne držim se prvobitnog recepta koji sam tom prilikom "pokupila". Ovog puta sam ih pravila na zahtev - Tinin.


Testo se zamuti kao i za obične palačinke, samo sa manje šećera i malo gušće nego inače. Kod mene je to:
  • 3 jaja
  • kašičica soli
  • kašika šećera
  • brašno
  • 2 kašike ulja
  • mleko
 
A za nadev se pripremi narendana salama, sir i kečap - kao za pizzu. Može i neki drugi nadev po želji.
Veća tepsija se namaže margarinom, stavi u rernu i dobro zagreje (kao i tiganj pre pečenja palačinki) pa se testo sipa u vrelu tepsiju i peče dok blago ne porumeni (paziti da se ne ispeče previše).

Odmah posle vađenja iz rerne, posuti salamom sirom i kečapom, urolati kao rolat i ostaviti da se malo prohladi i sir otopi, pa seći na parčad i služiti kao večeru ili doručak. Verovatno bi bilo još bolje uz dodatak šampinjona, ili maslina na primer - nismo probali.


 

Нема коментара:

Постави коментар