"Počinjem ovu svoju priču, nizašto, bez koristi za sebe i za druge, iz potrebe koja je jača od koristi i razuma, da ostane zapis moj o meni, zapisana muka razgovora sa sobom..."

17.3.15

Podvarak

Odavno planiran, i konačno realizovan, bez obzira na sve.
Volim podvarak, ali uvek ga pravim sa slatkim kupusom, kao, uostalom i sarmu. Razlog što ga retko pravim je taj što neki ukućani izbegavaju da ga jedu, pa mi je uvek potrebna i alternativa.

Potrebno je:
  • 1 butkica
  • 2 glavice crnog luka
  • malo ulja
  • manja glavica kupusa ili 1/2 veće
  • začini - so, biber, ko želi vegeta


Butkicu ili neko drugo dimljeno meso staviti da se kuva.
Iseći na sitno crni luk, i propržiti ga na masnoći. Naribati kupus i pržiti zajedno sa lukom, začiniti i mešati povremeno da ne zagori. Potrebno je bar pola sata da se lepo uprži, nije potrebno dolivati vodu jer kupus pusti tečnost i to je sasvim dovoljno. U međuvremenu, butkicu skloniti sa vatre, izvaditi da se prohladi i iseći meso, tj. odvojiti od kosti. Ja sam odstranila i kožuru kojom su se zasladile kuce, a čisto meso sam isekla kao za paprikaš i pomešala sa kupusom i lukom. 
Sve zajedno staviti u rernu i zapeći. Nakon toga uživati.





















Нема коментара:

Постави коментар